dibiz_1_2_cimlap

KATTINTSON A KÉPRE A LAP MEGNYITÁSÁHOZ!

Kattintson a képre, hogy válogathasson a sokféle tartalomból a DIBIZ digitális magazin 1. évfolyamának 2. számában! A lap világunk, s benne az üzleti élet gyors ütemű digitalizálódásának trendjeit, folyamatait elemzi. Ezúttal tüzetesebben azt vizsgáltuk meg, hogy a digitalizáció hogyan hat a kultúrafogyasztásra. Többek között arra kerestük a választ, hogy miért járunk elektronikus könyvtárba, a múzeumokban és idegen városokban hogyan segíti a digitális technika a legfontosabb kulturális információk megszerzését, mennyire kapunk testreszabott szolgáltatásokat, vagy éppen hogyan érint bennünket a fotózás forradalma? De a szerkesztőségi, tudományos és natív tartalmak széles kitekintést engednek további izgalmas digitális területekre.

Szó van többek között az európai fiatalok digitális technológiához való viszonyáról, a mobile learningről, a wimbledoni teniszbajnokság infokommunikációs rendszeréről, sőt a kognitív számítástechnika gasztronómiai hatásairól is. Arról is mesélünk, hogy milyen lesz a marketing 2020-ban, de van mit olvasni a legújabb technikai csodákról és micsodákról is.
A tudományos rovatban szó esik a szerzői jog digitális vonatkozásairól, a magyar családok high tech fogyasztásáról, és az online szerepjátékok közösségformáló hatásairól is.
A natív tartalmak is izgalmasak, hiszen Dr. Linkedin osztja meg tapasztalatait a közösségi média személyes és üzleti szerepéről, a Kinnarps bemutatja, hogy miért olyan fontos HR-tényező a kiváló munkakörnyezet, a Vodafone pedig rávilágít, hogy a fejlődő országokban a mobiltelefonnal hogyan lehet az éhezés ellen harcolni. A lap PDF változata itt érhető el: DIBIZ 1.2.