2015. december 17.

Cimlap_I_4Kattintson a képre a DIBIZ magazin friss számáért! A sportadatok elemzését helyeztük a fókuszba a szakterület sok neves szakemberének közreműködésével. Kiderül, hogy a sportot az adatvagyon hasznosítása messze nagyobb üzletté teheti, mint amilyennek korábban ismertük. Külön érdekessége e lapszámnak, hogy olyan nagy technológiai cégek, mint az IBM, az SAP és a Qlik adatelemzési és üzleti intelligencia technológiáira a sport szemüvegén át is vethetünk pillantást.

A további szerkesztőségi, tudományos és natív tartalmak széles kitekintést engednek más izgalmas digitális területekre is. Szó esik róla, hogy a jövőkutatók szerint a következő tíz évben milyen technológiai fejlődéssel kell szembenéznünk, illetve, hogy a legnagyobb márkák milyen szempontokat követtek a csúcsra vezető útjukon, s mit tesznek, hogy ott is maradjanak.

Beszámolunk arról is, hogy a tartalommarketing előretörése hogyan osztja újra a médiapiacot, s ebben milyen erők feszülnek egymásnak. Bemutatjuk a mobil ökoszisztéma várható globális fejlődését, az észt e-rezidensi igazolványt, és egy sor technikai újdonságot is. A tudományos rovatunkban pedig a szoftverjogról és az oktatás gamifikálásának lehetőségeiről esik szó.

A lap PDF változata itt érhető el: DIBIZ 2105. 4.